CS:GO recebe novo update
Novo update para o CS:GO
A equipe de desenvolvedores da Valve, lançaram na última madrugada, uma atualização para o Counter Strike: Global Offensive. Os updates mais interessantes aconteceram nos mapas de_dust2 e de_inferno.
Na de_dust_2 - podemos ver modificações interessantes no bombsite B. Já na de_inferno, algumas alterações de escala, remoção de carros e grades do mid e muito mais. Veja o vídeo que a ESEA fez mostrando as alterações logo abaixo:
Abaixo você poderá acompanhar o log de alterações do último patch:
[ MISC ]
- Playing a demo recorded on a workshop map will attempt to automatically download and display that workshop map.
- Added a convar cl_download_demoplayer to control whether demo player is allowed to download external resources, defaults to 1 allowing downloads from workshop, allows 2 for downloading all other external resources that could be referenced by community server.
- Added engine support for versioning official maps, so demo playback will seamlessly download and load matching version of the map when playing back older demos. ( Currently supports Nuke, Inferno, Dust2 )
- Fixed rare crashes in HUD when game events were received before HUD elements were fully loaded.
[ GAMEPLAY ]
- Additional minor buffs to the Aug and Sig.
- Smoke grenades have been adjusted to make their view-obscuring overlay match the smoke volume shape more precisely as well as some other minor fixes.
[ SPECTATING ]
- Spectating a flashed player via GOTV now shows an additional effect and icon to indicate blindness without obscuring the spectators view.
- Fixed a case where GOTV spectator would get the round radar template instead of the square one.
- Grenade trajectories are now on by default in spectator x-ray view. Convar sv_grenade_trajectory_time_spectator will adjust visible trail duration.
[ MAPS ]
- Made a pass at incorporating some lessons learned from Mirage to original maps. Also, bug fixes.
De_Inferno:
- Widened apartment hallway near A
- Replaced red car in middle with solid cover
- Fixed radar naming on haycart
- Improved visibility
De_Nuke:
- Added radar names
- Bug fixes
- Improved visibility
De_Dust2:
- Improved visibility
- Bug fixes
De_Aztec:
- Improved visibility
De_Train:
- Improved visibility
Comentários
#1 · NEKIZ
· 04/07/2013 - 17:34
+1Grade chata de mais essa que tinha no meio (inferno).
#2 · silence
· 04/07/2013 - 17:57
+3uma duvida essas atualizações tbm serão feitas nos mapas _se?
#3 · RedAO:)
· 04/07/2013 - 18:55
+1Já é alguma coisa, pra mim... Poderiam tirar aquele caminhão *** da areia da inferno. A train também precisava de uma atenção.
#q1 · mth
· 05/07/2013 - 01:58
0pior kdposakosdakosadokpsadok
#4 · dan:
· 04/07/2013 - 19:13
0Gostei das alterações na inferno, principalmente no tapete.
#5 · oldStar
· 04/07/2013 - 20:38
0Ahhh la se foi "bug das smokes"... era tão legal ! =P
#6 · NOTEWkeiZNo
· 04/07/2013 - 22:20
0Saudades silenciador :(
#q1 · OC:skiteR*
· 05/07/2013 - 10:32
0silenciador é ***de ***... kkkkkkkkkkkkkkkkk
saudades de quando voce jogava alguma coisa! AUIWEHAUIWHEUIAWE
#q2 · NOTEWkeiZNo
· 06/07/2013 - 02:31
0pkASPKASPKOASPOK meu ***fdp to brilhando no GO já NTC
#7 · mth
· 05/07/2013 - 02:04
0esses rastros luminosos das granadas zuou o jogo, será que tem jeito de desativar?
#8 · CORIZAO #BGL
· 05/07/2013 - 15:32
0#7 Pelo que eu entendi vai funcionar só pela GOTV!
Bela atualização!
#9 · aDnN
· 12/07/2013 - 09:35
0atualizações Boas !